torstai 8. huhtikuuta 2010

Faceless



Sori taukoa mutta mun elämässä ei ole tapahtunut mitään ihmeellistä kahteen viikkoon. Paitsi Suvi oli meillä pääsiäisviikonlopun mutta mulla ei ihan oikeasti ole yhtäkään kuvaa siitä koska me vaan pelattiin koko ajan Wiillä. (Johon ostettiin uusi peli ja se on upee!)

Otin itestäni pitkästä aikaa kuvia, ja sen kyllä huomasi naamasta. Ei siis naamakuvia tänään. (kiitä onneasi)

What i wore today:
mekko - gt
neule - hm
vyö - hm
tukka - biojäte
laukkuina oli valkoinen nahkaolkalaukku ja hmn Garden Collection- kangaskassi.

Mun piti ottaa kamera kouluun, koska meillä on kuviksen valinnaisessa joku koivujen maalaus -juttu ja piti ottaa itse kuva siihen. Mutta se opettaja ei muistanut koko juttua, joten turhaan raahasin. Tai no, sain ainakin muutaman kuvan.

Mitä mä sanoin siitä naamasta?
...mä en tiedä.
Tui tui
Nikke on ihq

Kuvat on made by Jenni paitsi viimenen jonka otin kun yritin säätää kameran asetuksia, enkä onnistunut.

Tänään postissa tuli H&Mn alennuskuponki, 10% alennusta koko valikoimasta netissä, ja sain idean että tilaan sen pitkään haaveilemani maihinnousutakintyyppisen sieltä. Se on niin ihana!
Hintaa oli 39.90€ ja -10% en jaksa laskea paljonko :D

Mutta mun vaatekuume ei loppunut siihen ja äiti tilasi mulle myöskin::


Maailman söpöin paita! Toi väri ei oo ihan lemppari, mutta en viittinyt ottaa valkoista tai puuteria koska ne on liian lähellä mun omaa ihonväriä ja musta oli vähän tylsä. 14.95€

Shortsit! Mulla ei ole yhtiäkään kivoja sellaisia, eli oon hyppinyt koulussa ilman housuja, pelkällä paidalla jo hieman liian pitkään. Väri sen takia koska en hallunnut pinkkiä tai turkoosia. Mustaa ei ollut.
9.95€ ihan sikahalvat!
Nyt mä sitten odotan ihan liekeissä noita jonkun pariviikkoa!

Uuden takin mä tarvitsin koska mun nahkatakki on sellainen rotsimainen ja lyhyt, eli sitä on vaikee pitää minkään neuletakin kanssa kun neuletta näkyy 15cm takin helman alta.... Ja siinä on kuraroiskeita joiden jäljet ei lähde pois. (Olin Lyden skootterin kyydissä näillä paskakeleillä, fiksuin tekoni ikinä.) Mutta kyllä mä sen silti säilytän, koska korkeavyötäröisen hameen kanssa om nom nom ihanaa! (Ja mä tiedän Jenni kuinka paljon sä rakastat sitä takkia, et silti saa sitä. :D)
Mutta hyvin se takkia mua palveli. Yli 2 vuotta, sain sen kuudennen talvella ja se on H&M Young puolelta, kokoa 164cm ja vieläkin mahtuu :-----DDD



"Emma on ihq raksuttaja :))))))))))" laskin kaikki sulkumerkit.

Me pidetään luokan kanssa parin viikon päästä aamunavaus, ja päätettiin (eli minä ja emma) että tehdään siitä vittumaisin päivänavaus ikinä ja sitten toivotetaan vittumaisinta koulupäivää ikinä 8A'lta! Meillä on ehkä rasittavin kappalekin jo valittuna :D

♥♥ Eve

2 kommenttia:

  1. voi enkö tosiaan saa :--(
    HAAAHAA odotan innolla teidän aamunavausta :D

    VastaaPoista
  2. Tuskin sä enää edes haluaisit sitä tän päivän jälkeen, siinä on selässä uusi kaunis kuranruskea väri. :D

    VastaaPoista

Laita nimimerkki messiin :)