maanantai 14. kesäkuuta 2010

Oh, I'm so sorry baby!

 

Okei moi. Sori tää, hyvin hyvin hyvin pitkä tauko, mutta mulla ei ole oikein ollut mitään mistä kirjoittaa ja kameran usb-johto on paskana, enkä löydä toista.


Mutta, kesä siis alkoi viikko sitten. Mä menin silloin suville ja tuli sieltä keskiviikkona.
Torstain hengasin yksikseni koneella ja nautin kesälomasta.
Perjantaina menin Jklään Venlan, Rosan ja Jennin kanssa. Ja illalla olin Emman, Lyden ja Pekan kanssa.
Lauantaista mulla ei ole mitään muistikuvaa.
Sunnuntaina lähdin äitin kanssa ostamaan mulle tuulitakkia riparille. Mukaan tarttui pinkki sellainen, ja se on ihanin ikinä!Selittämättömästi mukaan tarttui myös uusi bikinien yläosa, uimashortsit, tuulihousut ja matto.
Sori pikapostaus, mut mulla on ihan järjykttävä kiire lähtee janskulle ja nähdä Sanikulta pitkästä aikaa!

♥♥ Eve

Googletin muuten kuvat.

5 kommenttia:

  1. tää sun blogis on ehkä turhin ikinä

    ~Tess

    VastaaPoista
  2. niin on, mä oon sisäistänyt sen aika hyvin itsekin :)

    VastaaPoista
  3. Hei, mitä kuuluu?
    Et ole laittanut mitään tänne pitkään aikaan?
    -hatski-

    VastaaPoista
  4. joo, hups. mun elämä on ollu aika kusista, joka meinaa sitä et myös mun nettielämä on aika roskiskamaa. :) Kyllä mä tässä lähiaikoina alan taas kirjottaa. En vaan ihan vielä :--)

    VastaaPoista
  5. No, älä nyt...:)
    -hatski-

    VastaaPoista

Laita nimimerkki messiin :)