perjantai 21. toukokuuta 2010

Karkkilakko

Kivasti alko tänään päivä sillä että menin rappusille lukemaan bilsankokeisiin Patun kanssa.
 
Mulla oli siis kamera sylissä ja sit huomasin että, tossa järvellä ja pelloilla asustellu iso joutsenparvi oli lähtenyt vaihtamaan paikkaa pellolta järvelle, ja olin ihan liekeissä.

 
Rakastukaa mun kameran zoomiin! Noita on siis oikeesti varmaan jotain 50. Otin teille kuvan todistaakseni, ja kävelin sen takia 200 metriä ylimäärästä!
Tosin tässä ne kaikki ei näy :(
Oon sen tyhmän facebook haasteen takia kuukauden karkkilakos, haasteessa oli et jos 25 tykkää niin oon  kuukauden loppuun lakos, mut aattelin et se on liian nynny. Sit olin sillee et hei joo, kesäkuun loppuun! Mut sit tajusin et mulla on ripari ja haluun mässää siellä, ni oonki nyt sit kuukauden!
Eli ostin vaan limsaa, perinteisten jättimäisten perjantaimässyjen sijaan :(

Sori tällänen turha päivitys, kun ei oo mitään tärkeetä asiaakaan. Paitsi että hei! Mut hissa ja äikkä nousee molemmat ysiin koska olin mukava sille opettajalle yhden tunnin ja sain hissan kokeesta 10- :--D Nyt on mulle ihan kauhee koebuumi, tällä viikolla 3 koetta ja ensviikolla 2, tosin mulla molemmat samana päivänä koska kivasti meen uusimaan taas mopokokeen, koska kusahdin siinä taas. :) Vähän ehkä kyrsii juu, no kolmas kerta toden sanoo!

♥♥ Eve

ps. Lily Allen on ihanin, sitä kuunnellessa tulee ihan kesäfiilikset! 

pps.

Tääkin on aika ihana :)) Moldy Peachesii

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Laita nimimerkki messiin :)