keskiviikko 5. toukokuuta 2010

Karkoitus


Hii oltiin siis janskun kanssa koulurunkuttamassa ja arvatkaa tuliko siitä oikein mitään :D Kukaan ei kuitenkaan tajua mitään jos alan höpisemään jotain pohkeenväistöistä ja asettumisista niin mä päätin laittaa vain kuvia! Ja kaikkia heppatuntijat, joo mun istunta kusee kaikissa kuvissa aika rankasti, ryhti ois kiva, ja toimivat polvet.
Sain janskulta myös jotain maaliskuussa otettuja kamala laatuisia kenttälaukkakuvia :--D Ai mikä kypärä?

Sori feissit <

Enkai mä muuten oikeasti karkoita ketään näillä mun heppatyttöjutuilla? ._.'
Tai eihän sen mua pitäisi haitata, mut onko se oikeesti tylsää katella vaan jotain heppakuvia joka kolmannessa merkinnässä?
♥♥ Eve

5 kommenttia:

  1. Moro, ei kai kukaan siitä voi tylsistyä?
    Jos sä haluat kertoo heppajuttuja, se on sun valinta ja onhan se kiva tietää, mitä ihmiset harrastaa ja mistä pitää. Joku tykkää kumminkin ja voi jopa innostua tai antaa hyviä vinkkejä....:)
    -hatski-

    VastaaPoista
  2. Aiotko hankkia oman?
    -Hatski-

    VastaaPoista
  3. eeheheen kuitenkaan. Ei vanhemmat anna. Kai. Tai sitten ne yllättää mut joku iloinen päivä sillä että joku supernätti eestinhevonen seisoo pihassa. :D

    VastaaPoista
  4. Epiksiä ne sun vanhemmat... Kyllä tyttärellä heppa pitää olla...:)
    - hatski-

    VastaaPoista

Laita nimimerkki messiin :)