lauantai 20. maaliskuuta 2010

Failure



Mun datausviikonloppu tyssäsi heti alkuunsa, kun jansku tuli eilen ja  käski ratsastamaan. Ei tämä ole muutenkaan onnistunut kovin hyvin, ruoka loppui kesken ja mä en keksi yhtään mitään tekemistä koneella. joten mä otin julisteet pois tosta yhdeltä seinältä ja laitoin tilalle hienompia.

ENNEN:
 Ette voi kieltää etteikö toi Barbie-taulu olisi ihana! Kuva on jostain 15 vuotta vanhasta Barbie-lehdestä, ja pinkit kehykset löytyi olisko sokkarilta joskus viime kesänä. Alennuksesta totta kai. Julisteet on valittu tohon ympärile vaan sen takia koska ne on mustavalkoisia. En ole siis hullu Orlando Bloom - fani. :---D

JÄLKEEN:
Noi Marilyn ja Audrey- taulut on ihania! Löysin niitä kodin ykkösestä ja olisin halunnut noi molemmat, mutta äiti ei antanut, joten otin pelkän Audreyn. Mutta eilen kivana yllärinä äiti toi mulle tuon Marilynin, koska se oli -30% alennuksessa. Now I'm happy. Julisteen ostin joskus H&Mltä jostain über alennuksesta 2.50 (En muista oikeeta hintaa.) Ja tossa pikkutalussa on kuva musta ja Kikasta :)
Äiti toi myös eilen töistä tullessaan H&Mn paketin josta mulle löytyi "laventelinsininen"mekko. Se oli kuvassa lähemmäs kirkkaan sininen, mutta on oikeasti juuri tuon värinen. Tylsä. Tilasin kokoa S, ettei se vaan olisi liian pieni, mutta tuo onkin liian iso!  Tai siis mekossa on tarkoituksena että yläosa olisi tiukka, mutta mulle se on vähän iso, eikä se tunnu kovin kivalta päällä, joten se toimii aikalailla vain vyön kanssa. ja Äiti on niin ihana kultamussu ettei anna palauttaa sitä ja tilata pienempää kokoa, koska tuo on sen mielestä sopiva, joten mä joudun pitämään tuon. No sehän sen maksaa.

Äsken mä etsin käsiini kaikki H&Mn kuvastot joita löysin huoneestani, + uusin Trendi, jota en ole jostain syystä ehtinyt lukea kunnolla vieläkään., ja yksi Elloksen kuvasto. Nyt mä yritän taikoa itselleni jotain kivaa ruokaa ja alkaa sitten selailemaan näitä. En kyllä saa tilata mitään, mutta mikäs tässä haaveillessa :D


KISSES


  :Eve

2 kommenttia:

Laita nimimerkki messiin :)