lauantai 20. maaliskuuta 2010

Wanna



Hehee, kuvastojen selailemisella on seurauksensa:

I REALLY REALLY WANT (nämä on sitten vasta H&Mltä, en jaksa alkaa selailemaan muita nettikauppoja :D):
Printtipaitoja, mulla on vaan pari.
Paljettitoppi, tällaisesta mä olen haaveillut jo kauan, mutta  en oo nähny missään livenä ;__;
Sä et voi koskaan omistaa liikaa kukkamekkoja, ja mullakin on tällä hetkellä vain  2! Ei, 3, no, 4, oho niitä onkin 5!
Lyhyet shortsit! Rennon ja pitkän printtipaidan kanssa kesällä, nam.
Sirot saappaat! Mä omistan vain pitkävartiset maiharit, ja nekin on vähän rikki.

Selasin pitkäsät aikaa myös HOME-katalogit läpi ja löysin kaikkee ihanaa, ja nyt tuli hirvee oma kämppä - kuume.

Seeprakuvioinen pyyhe, onko söpömpää?!
Leopardikuvioiset  lakanat! Mä niin haluan tällaiset, saa antaa synttärilahjaksi :))


Söpöjä keittiöpyyhkeitä, aaa haluun oman kämpän!

Torkkuhuopa! toi mun fleece-huopa ei lämmitä mitään!


Ja kaikkia kiinnostaa :) Mut ei vitsi, mä olen ihan kikseissä nyt. Ajattelen varmaan koko loppuillan "tulevaa" kämppää tai jotain :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Laita nimimerkki messiin :)