keskiviikko 24. maaliskuuta 2010

Vaihteeksi pommiin


What i wore to-to-today:
Hame: H&M
Trikoopaita: GT
Nahkatakki: H&M kids (:---DDD)
Kaulahuivi/kauluri: Mutsin vaatekaappi :)))
Vyö: Kirppis
Kengät: H&M
Laukku: Jim&Jill
Panta: Seppälä

 
Patu on lepponen :--D
Om nom, arvatkaa kuka nukkui tänäänkin pommiin! Itse neiti Eve, joka valvoi kello 12 huomaamattaan, koska luki Fysiikaa ja opetteli kaavoja! No anyway, ehdin kuitenkin ihan helposti bussiin.
Iltapäivällä oli valinnaisia, ja mulla kässää ja meno oli vaihteeksi hieman kyseenalaista. Laitoin kaavoja kankaaseen pöydän alla ja unohdin sen, eli löin pääni pöytään. Mä myös ninjailin hyppien kankaan yli, ettei kaavat liikkuisi, ja mitäs muutakaan tapahtui kuin se että hameen nepparit aukesivat puoleenväliin. Olin muutenkin ihan sekaisin koko päivän; Minja halusi jotain mun laukusta ja otti mun kädestä kiinni, ja mä vedän laukun toiseen käteen ja alan vetämään ympyrää huutaen "Et saa, et saa, et saa!" Hyppelinkin varmaan yhden suklaalevyn verran.
Bussi oli upea (=kamala), se näytti tosi kivalta ulospäin, mutta heti kun astuin sisälle ja iskin kortin koneeseen "Ei helvetti mikä haju!" Pidätin puolet matkasta henkeä. Vilkuilin vähän ympärilleni ja huomasin että kattoikkunan ulkopuolella oli hometta! Vaikutti oikeasti siltä että se olisi seissyt viimeiset kolme vuotta paikallaan ja tuuletettu vain pikaisesti ennen käyttöönottoa. Mä en uskaltanut koskea mihinkään siellä, istuin ihan istuimen reunalla enkä nojannut selkänojaan ollenkaan.  iuhhhh
Kotonahan meillä ei ollut ketään, kun porukat poistuivat Vuokattiin ja mä jäin kotiin dataamaan ja pelaamaan nettipelejä. Uppouduin johonki kullankaivamispeliin niin paljon että poltin mun ranskalaisia hiukka :--D
Äsken hellu saapui ja syötiin pitsaa, joka oli ihan helevetin tulista. Nyt mä harkitsen nukkumaan menoa, että mä varmasti pääsen aamulla ajoissa ylös. Oon nukkunut pommiin varmaan joka aamu tällä viikolla.....

 
KISSES
:Eve

1 kommentti:

  1. ai vitsi nää sun asukuvat ja asut ja hiukset on niiii kivaaaaat

    VastaaPoista

Laita nimimerkki messiin :)