torstai 18. maaliskuuta 2010

Grauh!

Kesäfiilistä ihmiset!
What i wore today:
Leopardipaita/-toppi/-mekko/-tunika/-mikä-onkaan: Gina Tricot
Musta toppi : H&M
Violetti toppi, joka toimi hameena: H&M
Iso neule: H&M
Sukkahousut: ....?

Kyllä, mä omistan leopardikuvioisen paidan. Se oli heräteostos ja ainut niistä monista joista mä edelleen pidän. Koko on L, joten se on ihan tajuttoman iso!


Mähän olin siis eilen katsomassa Liisa Ihmemaassa Jennin ja Lyden kanssa. Sen upeuden loppuvaiheessa kun olin sanomassa Jennille jotain mä tajusin että en pysty kääntämään päätäni kunnolla oikealle. Kaula oli jotenkin jumissa. Mä sitä sitten ihmettelin siinä loppuillan ja heräilin välillä yöllä, kun nukuin sellaisessa asennossa kun tohon kaulan vasemmalle puolelle sattui. Aamulla se jäykkyys oli vieläkin ja paheni koulussa, lopulta ainut vähänkin mukava asento oli pää kallistettuna etuvasemmalle. Mutta sehän sattuu hartioihin koska mä jännitän niitä vaistomaisesti. No mikäs siinä kärsiessä, joten mä menin pyytämään terkkarilta särkylääkettä. Sepä ei antanutkaan mulle mitään vaan sanoi että se on mun kurkunpää joten särkylääke ei auta, vaan että mulle on tulossa kurkkukipeäksi! ! Mä häivyin sieltä äärimmäisen kyrpiintyneenä koska mä tunsin sen jämähtäneen lihaksen ja kuinka se muljahteli kun siihen painoi. Onneksi piukkis ihana pelasti mut ja sain siltä särkylääkettä! Sitten se kipu hävisi vähäksi aikaa mutta tuli melkein heti takaisin. On ihan kivaa olla vänkyräpää.
"Hi! I'm a duck!"
 
Topi sai lainata noita mun vihreitä aurinkolaseja sillä ehdolla että mä sain lainata sen pipoa (Toi cool pinkki!) 
Noi lasit oli muuten vielä ennen kuviksen tunteja rikki, siitä sangan "saranasta" oli lähtenyt se ruuvi, joten korvasin sen rautalangalla ja ne on kuin uudet!
...Älkääkä saako traumoja sakusta.

AINIIN! melkein unohdin, niinkuin yleensä: Ostin eilen kengät!
Sori paska valotus, paska laatu, paska kuvaaja. Ja voi vittu tota säärtä DD:
Mutta nää on siis ihanuudet, mua ärsytti kauheesti kun en saanut H&Mltä sellaisia tekomokkaisia gladiaattoreita ja etsin jotain yhtä kivoja ja halpoja kenki, ja mä löysin nämä ja oon ihan liekeissä!

KENGÄT:
H&M 19.90 e

korkoa herui hurjat 4cm!


Ainiin, Maanantaina hiustenvärjäys, I'm going to be brunette!


KISSES


Eve

2 kommenttia:

  1. aaaaa oikeestii toi leopardipaita on kyl jotain ihanaa!! ois pitäny ite hankkii :----D ooot kauniis ja kengät on ihanat ja biisi on hyvä ja KUI KHUULII SUST TULEE BRUNE

    VastaaPoista
  2. Kiitti :) Kyllä joo über cooliii, oon kot ruskeapäinen :D

    VastaaPoista

Laita nimimerkki messiin :)